dijous, 14 de juliol del 2011

12 Juliol 2011: Preguntes del Grup del Partit Popular al Ajuntament d'Atzeneta d'Albaida

El grup del Partit Popular d'Atzeneta, en mires de treballar pel seu poble i donar explicacions tant als seus simpatitzants i afiliats, com a la resta del poble, sol.licita de l'equip de govern de l'Ajuntament d'Atzeneta, es contesten aquestes preguntes, que pensem són d'interés general.
  1. Quin cost va tindre el llibre de la Memòria de Gestió Municipal Juny 2007-Març 2011 feta per Bormac.
  2. En quin estat s'encontra el Pla General d'Ordenació Urbana, que es va enviar la documentació per a l'aprovació del seu informe favorable en data del 4 de febrer de 2010?
  3. Respecte al "Pla Avança 2 E" del Govern de Zapatero, a qui es va adjudicar i quins criteris es van seguir per donar els 50 aparells sintonitzadors de TDT?
  4. La societat de jubilats i pensionistes, està donada d'alta correctament com associació per poder sol.licitar entre altres subvencions, etc?
  5. En relació a totes les associacions del poble (ames de casa, ADA i Tyrius, junta central de moros, futbol, centre excursionista, caçadors, colombaires, banda de música, etc....) quants diners s'han donat a cadascuna?
  6. Quin tipus de llicència i activitat té a dia d'avui la cantera de Guerola?
  7. La subvenció que resa el cartell situat al barranc de 2 milions d'euros, en què s'ha invertit? S'han gastat els 2 milions d'euros en la seua totalitat? Ha sobrat alguna cosa?
  8. Què passa, i quines mesures pensa prendre l'Ajuntament per a resoldre l'estat en que s'encontre la part alta del Parc? La mateixa està a punt d'esfondrar-se, hi ha que recordar que en les festes patronals les orquestres i el públic es col.loquen al Parc.
  9. Respecte als cables d'alta tensió que estan situats per damunt del col.legi i de l'urbanització Avdelaura, que passa amb el canvi de traçat? Hi ha una previsió per a fer aquest canvi?
  10. Hem observat al llibre de la Memòria de Gestió Municipal, que a les subvencions de l'escola infantil, falta un any, exactament la de l'any 2009. Què va passar aquest any?
  11. Quins criteris s'han seguit per a concedir la subvenció de la "Dipu te beca" de 500 euros cadascuna?
  12. Què ha passat exactament en l'adjudicació de les places de feina de l'EMCORP? Per què hi ha persones que repeteixen tots els anys, i hi ha persones que no han estat mai.
Per últim el nostre grup considera necessari utilitzar les dependències municipals, per la qual cosa sol.licita que s'ens assigne una habitació o despatx amb accés a Internet i telefon per a poder atendre a qualsevol ciutadà que ens ho sol.licite.

Esperem que les nostres peticions siguen ateses a la major brevetat possible.

Salutacions.

El Partit Popular d'Atzeneta.

12 de Juliol de 2011.
Preguntes al Ajuntament del Partit Popular d'Atzeneta d'AlbaidaJuliol 2011


Document presentat al Ajuntament en el segell del registr d'entrada.



4 comentaris:

  1. molt bones les preguntes pero ara falta saber la resposta per part de l'equip de govern

    ResponElimina
  2. D'això precisament es tracta. Es una feina que va per a poder treballar en ella els pròxims quatre anys i no s'acaba en estes preguntes. Esta clar que no es una feina fàcil la d'estar en l'oposició. La ventaja que te es que aprens moltes coses que te poden servir per a les altres eleccions.

    ResponElimina
  3. este ajuntament pareix que esta mut no son capasos ni de contestar

    ResponElimina
  4. Esperat, que prompte els regidors del Partit Popular li faran més preguntes. El tema que portem en el blog es que totes les preguntes i les seues contestacions estaran disponibles en este lloc per a que el que vulga les puga consultar.

    ResponElimina