Reforma Local


En esta pagina vos anirem oferint alguns materials que em recollit i que considerem adequats per a entendre alguns aspectes de la Llei de Racionalització i Sostenibilitat de les Administracions Locals.

Considerem que a de ser el més important en la agenda dels regidors electes del Partit Popular en la nostra comarca perquè serà la qüestió més important de cara a les pròximes eleccions municipals.

Tota persona que vulga fer política local en el seu poble per el Partit Popular haurà de tenir bons coneixements d'aquesta llei per a poder fer una bona feina de cara a la gent a la que es vol representar.



Un especial sobre la Reforma Local publicado por la editorial especializada en libros de derecho Francis Lefebvre. Uno de los documentos que consideramos más importantes para entender los aspectos más aplicados del tema.



Nota explicativa emitida por el Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas para aclarar conceptos relacionados con las Haciendas Locales en la aplicación de la Ley de Racionalidad y Sostenibilidad de las Haciendas Locales.




Presentación que hizo la Portavoz del Gobierno: Soraya Saenz de Santamaria 

Nota del Ministerio de Administraciones Públicas sobre la Reforma Local.


Resumen Ley Básica Del Gobierno by Juan Carlos Soriano Gimenez


Ley de Racionalización y Sostenibilidad de las Administraciones Públicas publicada en el BOE.


BOE-A-2013-13756 by Juan Carlos Soriano Gimenez

  Guía Practica sobre la Ley de Racionalización y Sostenibilidad de las Administraciones Locales de la Fundación Democracia y Gobierno Local.



Ley de Regulación de las Haciendas Locales

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada